ghazal 14
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ghazal 14

افلام-اغانى عربية-اغانى اجنبيه-ستار اكاديمى-حب-قصص-العاب-اسلاميات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kampa7

الهواية : اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Sports10

اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Empty
مُساهمةموضوع: اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....)   اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 01, 2008 8:40 am

االسلام عليكم يا احلى اعضاء واحلى اخوات فالدنيااااااااا عاملين ايه يااااااارب تكونو بخير انا بصراحه حبيت اعمل اغنيه ديناااااااااا بس انا شايف يا اخواتى انها متواضعه اوى بجد وانى بجد اول مره احس انى مش قااااااااااااادر اوصف مشعرى للناس كلهاااااااااااا انا فرحان اوى اوى انى عملت حاجه ولو بسيطه بجد واتمنى من الله عزو وجل انها تنال اعجاب اخواتى بجد الاغنيه دى عزيزه عليا اوى اكتر ما هى متواضعه ونا بحبكم اوى وبحمد ربى على كل حاجه انا فيهااااااااا دلوقتى وبطلب من ربى انه يحفظ جميع اولاد وبنات المسلمين يااااااااارب ويخلينااااااا لبعض ونبقى دايماااااااا ايد واحده ونخاف على بعض علشان نرجع زي الاول انا مش عايز اطول عليكم هسيبكم بقى مع الاغنيه المتواضعه اوى اوى اوى اوى اوى اوى

الاغنيه اسمهاااااااااااا كلنااااااااااا ماشين

كلنا ماشين فسكه مش عارفين نهايتها ايه
وهو واحده ال يعلم مكتوب فيها ايه

عالم بكل شى رازق الطير والبشر
وبكل ضيقه نمر بيها ده نصيبنا ومتقدر

تايهين فالحيااااااااااه و جوانا الف اه
ومفيش غيرك ياربى تنصرنا على من يعديناااااااااا

يااااااااااارب احمينا بقوتك واغفر زنوبنا برحمتك
وارزقنا جنااااااه النعيم تكون مثوانا اجمعين

كلنا ماشين فسكه مش عارفين نهايتها ايه
وهو واحده ال يعلم مكتوب فيها ايه

بس للاسف الاغنيه خلصت اتمنى من الله انها تنااااااااال اعجاب اخواتى وربنا يخليكم لياااااااااااااااا وميحرمش اى مسلم من اى حاجه ياااااااارب

............................. اخوكم احمد

كامباااااااااااا
queen_rania
المشرفين
queen_rania

مُساهمةموضوع: رد: اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....)   اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 05, 2008 4:09 am

ثاااااااااااااااااااااااانكس يا احمد على الكلمات الجميلة وانت بجد فنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
وربنا يوفقك يا رب دايمااااااااااااااااااااا
ghazal love lamia
Admin
ghazal love lamia

انثى
العمل/الترفيه : ...
المزاج : tamam
الهواية : اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Readin10

مُساهمةموضوع: رد: اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....)   اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 05, 2008 4:34 am

جمييييييييييييييييييييله بجد كلماتها جميله جدااااا يا احمد تسلم يا احلا فنان ومستنيين منك احلا الاغانى من تاليفك يلا شد حيلك وسمعنا احلا اغانيك واحلا كلماتك وبجد انت فناااان وان شاء الله ربنا يوفقك وتكون فنان كبيير قوىى ويعطيك الف الف عافييه
https://ghazal14.yoo7.com
kampa7

الهواية : اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Sports10

مُساهمةموضوع: رد: اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....)   اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....) Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 5:40 pm

ربنا يخليكم ليا يا حبايب قلبى ميررررررررررررسى على كلامكم بجد ميررررررررررررسى وشكرا ليكم وربنا ميحرمنى منك ميررررررررسى كتير واللهى كلامكم ده كتير عليا ومخلينى مش عارف ارد اقول ايه ولا ايه ربنا يخليكم ليا يااااااااااارب

اغنيتى الدينيه المتواضعه اووووى (كلنا ماشين....)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-