ghazal 14
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ghazal 14

افلام-اغانى عربية-اغانى اجنبيه-ستار اكاديمى-حب-قصص-العاب-اسلاميات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الذكريــــــــــــــــــــات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
snow white

snow white

الذكريــــــــــــــــــــات Empty
مُساهمةموضوع: الذكريــــــــــــــــــــات   الذكريــــــــــــــــــــات Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 7:48 am

ايه هى الحياة؟؟!

سؤال مفيش اى جواب ليه بس ممكن نلخصه فى حاجة بسيطة قووى ان حياتنا عبارة عن مجموعة كبييرة جداا من( الذكريات) سواء كانت سعيدة او حزينة بس اولا واخيرا هى ذكرى
يعنى وببساصة قووى حنين للماضى وحب للرجوع ليه عشاان كده بحيى تامر كتيير على اغنية بياخدنا حنين

فى ناس لما بتشتاق لاى حد تسرح وتفكر فى ذكرى لييه وتلاقى نفسها بتضحك كأن الحدث ده حصل امبارح وفى نااس لما تعوز تنسى انسان جرحها تفتكر اى ذكرى مش كويسة ليه وتبكى
بكل قوتها كأنها لسه مجروحة دلوقتى

انا طبعا مش كاتبة الموضوع ده عشان كل واحد يكتب ذكرى فرحته او احزنته وبس لا ده عشان كمان الذكريات بتقدر تخلينا نسااامح وننسى القسوة والوجع بتخلينا نغفر لمجرد ان الانسان صاحب الذكرى دى خلانى اضحك ولو يووووم واحد من قلبى واحس بالنشوة والسعاادة اللى
ناس كتيييييييييييييييييير محرومة منها وبتفتقدها فى ظل المشاكل والهموم واللى مش من السهل
نلاقيها دلوقتى

الذكريـــــــــات مش بس ممكن تكون فى محيط الاسرة لأ دى ممكن تكون فى محيط شغلك
او بينك وبين حبيبتك أو بينك وبين حبيبك أو الاصدقاااء

الذكريات كنزك انت وبس فيها كل فرحتك وهمك وسعادتك وحزنك.......
ومش بس مع البشر ، فى ناس ليها ذكريات مع اغانى بتحبها قوى لأنها بتربطها بمناسبة
معينه ذى الفرح الخطوبه الحب او مع مكان مثلا قابلت فيه الحب.

يلا بينا كلنـــــــــــــــــــا نفتح الدفاتر القديمه ونرجع الذكريات
يلا نكتب ذكرياتنا اللى ممكن تكون مشاغل الحياة بعدتنا عنها ونضحك من القلب او نبكى من القلب قوول اللى جواك وعبر عنه ولو بألغاز احكى الحكاية وكلنا معاااك
ghazal love lamia
Admin
ghazal love lamia

انثى
العمل/الترفيه : ...
المزاج : tamam
الهواية : الذكريــــــــــــــــــــات Readin10

الذكريــــــــــــــــــــات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الذكريــــــــــــــــــــات   الذكريــــــــــــــــــــات Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 13, 2008 11:16 am

موضوع جااامد يا مها انا ذكرياتى بس حاجة وحده وهى لما كنت انا والعيال قرايبي كنا صحاب قوىى وشلة وحده كنا تلات صبيان وتلات بنات ومنقدرش نستغنى عن بعض وكل حته نروحها مع بعض هي دي احلا ذكرياتى بس للاسف كبرنا وكبرت بينا مشاكل وكلنا اتفرقنا عن بعض صح احنا قرايب وعايشين جمب بعض بس هي دي الحياة فرقتنا المشاكل عن بعض وما حدا فينا بشوف التانى الا بالمناسبات...موضوعك حلو قوى يا قمرر تسلمى ومستنيين منك احلا المواضيع.
https://ghazal14.yoo7.com

الذكريــــــــــــــــــــات
صفحة 1 من اصل 1